Bissell MultiReach Ion XL 36V zwart, titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bissell MultiReach Ion XL 36V zwart, titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Ton6A 15-02-2022

Gauw kapot.

Dit merk gekozen, omdat hij erg goed zoog. Maar na paar maanden slijten de asjes van de zuigmond zo erg, dat ze vastlopen en dan is de hele mobiliteit verdwenen. Ook gaat de elektrische bediening kapot. Duurzaamheid is echt zwaar onvoldoende.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur

Minpunten

• Gauw kapot
  • Niet duurzaam

Tim 23-10-2020

Werkt.. maar gaat wel erg vaak stuk

We hebben dit product aangeschaft. Het doet precies wat het moet doen en stofzuigt erg goed. Echter na een jaar begonnen er problemen te ontstaan. De stofzuiger zelf ging stuk en de ‘rubberen’ wieltjes kwamen los. Dit kan je niet zelf vervangen.

Ook een keer gehad dat de stofzuiger niet meer uit wilde. Die heeft staan razen tot de batterij leeg was :).

Beide netjes door Bissell vervangen, maar voor deze prijs verwacht ik dit niet. Adviseer het dus ook niet.

Pluspunten

• Mooi
  • Stofzuigt goed

Minpunten

• Gaat snel stuk

Paul 13-06-2019

Multifunctionele en wendbare steelzofzuiger

Door de vele accessoires is deze stofzuiger en kruimeldief ideaal om de trap te stofzuigen en kattenharen te verwijderen van kleding en meubilair. De knikbare steel en kantelbaar huis maken deze stofzuiger ook geschikt om onder kasten en bedden te stofzuigen. Hij overtreft mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Alle accessoires
  • Wendbaarheid
  • Zuigkracht
  • Afneembare kruimeldief
  • Handige oplader en houder voor accessoires

Jan Roskam 25-05-2019

Sterke steelstofzuiger met lange accuduur

ION accu 36 Volt, Kan ruim 1,5 uur stofzuigen. Ingebouwde en afneembare kruimeldief. Veel handige accessoires onder andere een verlengstuk voor de kruimeldief om op onhandige en hoge plaatsen te kunnen komen. Verder ziet het apparaat er mooi en degelijk uit.

Pluspunten

• Grote sterke accu
  • Gebruiksduur
  • Afneembare kruimeldief
  • Handige accessoires

Minpunten

• maakt redelijk hard geluid

T. Berents 24-09-2018

Stofzuiger en kruimeldief in één apparaat

Onlangs heb ik op de 50+ beurs een steelstofzuiger Bissell Multireach ion XL 36V, type 2166N gekocht. De oude kruimeldief had het begeven, de accu was versleten. Waarom gekozen voor deze Bissell steelstofzuiger?
- Goede beursaanbieding
- Goede zuigkracht
- Geen slang en snoertijdens het gebruik
- Gemakkelijk onder banken en kasten te gebruiken, nl. kniksteel
- In één klik om te zetten in een kruimeldief
- Ondanks steeluitvoering neemt het niet veel ruimte in beslag

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Twee apparaten in één
  • Geen snoer en slang

Astrid 10-06-2018

Uitstekende stofzuiger met power en lange accuduur

Onlangs heb ik de Bissel Multireach Ion XL 36V gekocht. Ik was het zat om steeds met stofzuigen een heel apparaat achter mij aan te moeten trekken. Een apparaat dat bovendien nog vast zit aan een snoer wat de reikwijdte beperkt. Wij hebben 2 honden en moeten dus heel regelmatig stofzuigen vanwege de hondenharen. En we hebben dan ook een krachtige stofzuiger nodig. Een die alles opzuigt maar die ook de power heeft om in ieder geval de beneden verdieping en soms ook de bovenverdieping in 1x te kunnen zuigen. De Bissel voldoet daar in uitstekend!
Hij zuigt krachtig. En omdat er ook een ronddraaiende borstel in de mond zit, pakt hij eigenlijk alles op dat op de vloer ligt. Van de eerdergenoemde hondenharen tot en met zand dat toch nog van de poten van de honden is gevallen. Echt top. De opvang bak voor stof is groot genoeg, hoewel niet overdreven ruim bemeten. Je moet deze wel even legen na iedere stofzuig ronde. Doordat je de steel kunt knikken, kan je ook heel makkelijk onder kasten of de bank komen. Mits die niet al te laag zijn natuurlijk. Ook heel handig is dat het apparaat in 1 klik om te zetten is in een kruimeldief. Die heeft uiteraard dezelfde zuigkracht als de steelstofzuiger want dat is eigenlijk de kruimeldief op een steel….
Verdere voordelen zijn dat het apparaat erg handzaam en draadloos is. Je loopt niet te slepen met een groot apparaat aan een snoer. Ook is het makkelijk om het apparaat met het basisstation in een (gang)kast of een hoek op te bergen. Het apparaat neemt relatief weinig ruimte in beslag.

Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden over dit apparaat en kan ik het zeker aanbevelen. Het apparaat heeft bij ons inmiddels de gewone stofzuiger vervangen

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • snoerloos
  • accuduur
  • goede kruimeldief
  • makkelijk onder kasten etc.

Minpunten

• opvang reservoir kan groter